مرتب سازی خودکار آیکن های دسکتاپ در ویندوز ۷ و ۸ (Windows 7 & 8.1)

0

آیا دوست دارید که آیکون های روی صفحهء دسکتاپ (Desktop) رایانه تان منظم و کنار هم چیده شده باشد؟ آیا علاقه دارید که این نظم همیشه وبه صورت خودکار توسط رایانه شما انجام شود؟ در این آموزش نحوهء منظم شدن خودکار آیکن های دسکتاپ، در ویندوز ۷ ، ۸ و ۸٫۱ را خواهیم آموخت.


1 ابتدا بر روی صفحه نمایش (دسک تاپ) کلیک راست کنید.

مرتب سازی خودکار آیکن های دسکتاپ در ویندوز 7 و 8 (Windows 7 & 8.1)


2 از گزینه “View” بر روی زیر گزینه “Auto arrange icons” کلیک کرده تا این گزینه فعال شود.

مرتب سازی خودکار آیکن های دسکتاپ در ویندوز 7 و 8 (Windows 7 & 8.1)


3 همان طور که مشاهده می کنید از این به بعد تمامی آیکن ها و فایل های شما در دسکتاپ به صورت خودکار چیده خواهد شد.

مرتب سازی خودکار آیکن های دسکتاپ در ویندوز 7 و 8 (Windows 7 & 8.1)

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

فرزانه نیک فرد

وقتی داشتم از رشته کارشناسی زبان انگلیسی فارغ التحصیل می شدم، هیچوقت فکر نمی کردم دنیای من بشه IT و کامپیوتر! حالا تقریبا تمام وقت من در دنیای کامپیوتر، آموزش مجازی، گرافیک و انیمیشن می گذره!

یک نظر دهید


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.