خانه / آخرین آموزش های نقلی / روش هایی سریع برای افزایش وزن

روش هایی سریع برای افزایش وزن

آیا در ذهنتون شما یک فرد لاغر هستین؟ یک لاغر استخوانی؟ آیا با کمبود وزن مواجه هستین؟ دوست دارین کمی تپل تر بشین؟ حتما دوروبرتون هم افراد هستن که اضافه وزن دارن و برای کم کردن چندکیلو به رژیم غذایی و ورزش روی آورده اند. جالبه بدونیم در مقایسه این دو گروه، گروه دوم یعنی افراد تپل مپل موفقتر خواهند بود؛ چرا که زیاد کردن وزن و چاق شدن کار به شدت سخت تری هست. راهکارهای ارائه شده در این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا در مدت زمانی کوتاه  به روشی کاملا سالم چند کیلو گرم وزن اضافه کنید.


1  افزایش وعده های غذایی:
در حالت عادی هر فرد در طول شبانه روز سه وعده غذا مصرف میکند، افراد لاغر باید این تعداد رو به ۵ الی ۶ وعده در روز افزایش دهند و هر وعده نیز باید حاوی مواد مغذی و پرانرژی باشد. مسلما این مطلب به این معنا نیست که فست فودها و شیرینجات وارد وعده های غذایی شوند؛ بلکه منظور مصرف پروتئین ها و کربوهیدراتها است. شما می خواهید در نهایت صحت و سلامت کامل چاق شوید به طوری که چربی خونتان بالا نرود. بهتر است به جای آنها از مغزه جات، کره بادام زمینی، پنیر و میوه های خشک شده استفاده کنید.

روش هایی سریع برای افزایش وزن


2 مصرف چربی های سالم:
همه تلاش شما از بدست آوردن چند کیلو وزن، تقویت و پرورش عضلات بدنتان است. اما باید توجه داشته باشین که سلامتتان قربانی زیبایی اندامتان نشود. بهتر از از مصرف بستنی های پر از خامه، غذاهای سرخ شده چرب، تنقلات و فست فودها خودداری کنید. همونطور که در بالا هم اشاره شد به جای آنها از آجیل و خشکبار( انجیر خشک، توت خشک، مویز، … ) استفاده کنید. چربی حاصله از موادی مانند مغزها، بادام هندی و روغن زیتون از نوع چربی های سالم هستند و ضرر چندانی برای بدن نخواهند داشت. سعی کنید از مصرف مواد غذایی فرآوری شده که  دارای چربی اشباع هستند،خودداری کنید.

روش هایی سریع برای افزایش وزن


3 مصرف پروتئین:
پروتئین ها جز اساسی یک رژیم غذایی هستند. در تقویت عضله ها، استخوان، پوست ، مو و خون، پروتئین ها حرف اول را می زند. گوشت، پنیر، شیر، ماهی و تخم مرغ سرشار از پروتئین هستند. با مصرف آنها پروتئین مورد نیاز بدنتان را تامین کنید.

روش هایی سریع برای افزایش وزن

 


4 تاخیر در شام خوردن:

یکی دیگه از روش هایی که به چاق شدنتان کمک می کند دیر شام خوردن است. یک شام مفصل ترتیب دهید و آخر شب میل بفرمایید، سپس به رختخواب بروید. تحقیقات نشان داده افرادی که بعد از ساعت ۸ غذا می خورند شاخص توده بدنی بالاتری نسبت به افرادی که شام نمی خورند دارند.

روش هایی سریع برای افزایش وزن

 

درباره‌ی فرزانه نیک فرد

فرزانه نیک فرد
وقتی داشتم از رشته کارشناسی زبان انگلیسی فارغ التحصیل می شدم، هیچوقت فکر نمی کردم دنیای من بشه IT و کامپیوتر! حالا تقریبا تمام وقت من در دنیای کامپیوتر، آموزش مجازی، گرافیک و انیمیشن می گذره!

حتما ببینید

تاپیر تماس چشمی

برای فروش بهتر، با مشترین خود ارتباط چشمی موثر داشته باشید.

برای فروش بهتر، با مشترین خود ارتباط چشمی موثر داشته باشید.   ۱ ۲ ۳ …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *